Dijous 12 de gener de 2012

 La meua amiga Pilar (Núñez) ja porta a sobre tots els anys que caben en la cinquantena i aixó augmenta encara més (si cap!) la seua experiència. Una experiència que administra (i gestiona) amb una humilitat que agraïm de cor les persones que la coneguem bé.

He parlat a voltes de Pilar en aquest blog durante els darrers 5 anys i aquesta nit, quan ben segurament el seu fb estara encés en flames felicitant-la, jo encara preferisc la intimitat que em permet d’escriure en aquest espai una miqueta més privat.

Anit era molt tard (potser massa tard) quan vaig eixir de l’ajuntament amb el cap emboirat després d’una reunió de treball en la qual vaig esbrinar (amb l’ajuda d’experts de l’administració local) les repercussions del RD Llei del Govern sobre els veïns del poble.

Conec totes les raons per les quals vaig fer punt a sa casa després d’una sessió de treball intens de més de 5 hores… I aixó explica que Pilar és una de les persones amb les quals compartisc la passió pel servei públic i la preocupació per la recuperació de la dignitat de la política.

I no és poc, aixó!… sinò tot el contrari: és el que cal per tirar endavant amb honestitat, treball i molta dedicació.

Pilar, amiga meua, moltes felicitats que pugam seguir compartint!