4 de juny de 2010. Divendres
L’alcalde ha publicat uns nous plecs de condicions econòmiques per a obtenir la concessió de la cafeteria de la plaça d’Espanya; la publicació consta en el Butlletí Oficial de la Província del 2 de juny (núm. 129)
Recapitule:
l’últim dia del termini per a presentar ofertes, dijous 27 de maig, se’n presenta una. Dos dies més tard (dissabte 29), el mateix ofertant renuncia per escrit perquè considera excessives les pretensions econòmiques.
Dimarts 1r. de juny se celebra ple ordinari, i l’alcalde confirma que l’únic aspirant ha retirat l’oferta, però no diu que hi ha nous plecs. Al s’endemà, els publica, i el nou preu mensual és de 1.525,50€
Hui mateix he tornat a demanar els expedients perquè, i vull recordar-ho, estic autoritzada per l’alcalde (decret de l’alcaldia) sempre que el secretari de la corporació no tinga massa treball (¿?). Parle amb el secretari i m’assegura que ell no té problema, però que torne a demar-li-ho per escrit a l’alcalde … no té sentit!
Si l’alcalde s’escuda amb ell, i ell amb l’alcalde … què és el que està passant de veritat?
14 junio 2010 at 07:53
Impresionante!! Estamos perdiendo los valores que tanto costaron conseguir. Esa gente no debería pisar el suelo de un consistorio público, deberían ser juzgados y que pagaran por sus actos. Son unos irresponsables, maleducados, ineptos, cazurros y …me callo.
No me estraña que el pueblo esté cada vez peor. Han acabado con todo lo que lo hacìa simpático, es un solar, un taller para practicar la corrupción.
La gente debería reaccionar y manifestarse delante de la casa del alcalde. La tomadura de pelo es muy grande y ya demasiado larga en el tiempo.
Qué verguenza!!!!